Sorry! The information you are looking for is only available in Dutch.
Deze opleiding is opgeslagen in Mijn Studiekeuze.
Er is iets fout gegaan bij het uitvoeren van het verzoek.

Werken aan je professionele ontwikkeling als leraar?

VU Lerarenacademie

Opleidingen, cursussen, begeleiding en maatwerk

Voor onderwijsprofessionals in het voortgezet en primair onderwijs

Bij de Lerarenacademie van de VU word je leraar in het voortgezet onderwijs met een eerstegraads of tweedegraads lesbevoegdheid. Wie les geeft is zelf ook nooit uitgeleerd. Eenmaal leraar, school(op)leider of ontwikkelaar van onderwijs ben je bij de VU verzekerd van de nieuwste kennis en best practices, een persoonlijke, praktijkgerichte aanpak en ervaren lerarenopleiders. Of het nu gaat om je vakdidactiek bijhouden, zelf lerarenopleider worden of de sociale veiligheid op school versterken: de doorlopende professionele ontwikkeling van leraren staat bij ons centraal. Zo houd je als leraar plezier in het inspireren van een nieuwe generatie en kunnen leerlingen zich optimaal ontwikkelen.

Ben je werkzaam in het voortgezet of primair onderwijs, of in de ISK? Bekijk onze opleidingen, cursussen en maatwerktrajecten.

Wil je leraar worden in het voortgezet onderwijs? Bekijk de VU lerarenopleidingen.

Waarmee kunnen we je helpen?